Winkelwagen 0 item - € 0,00

Er zitten geen artikelen in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Retouren

Retourneren van artikelen
Hier vindt je informatie over het retourneren van onbeschadidgde artikelen. Als je een artikel beschadigd hebt ontvangen of wanneer dit defect is geraakt dan verwijzen we je naar het contactformulier of verstuur een email via info@brinic.nl

Je artikelen die je bij ons gekocht hebt natuurlijk retourneren. Natuurlijk wel tegen bepaalde voorwaarden.

Retourneren binnen Nederland
Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument.
Voor een correcte afhandeling is het wel belangrijk dat je de retourzending van te voren bij ons meld. De verzendkosten van de retourzending
zijn voor jezelf. Binnen 14 dagen storten wij het aankoopbedrag terug. Mits het product onbeschadigd en ongebruikt bij ons is aangekomen. 

 
Stappenplan ruilen en retourneren:

Stap 1: Je maakt bij onze klantenservice melding van je voornemen tot het retour sturen. Dit verzoek kun je sturen via ons contactformulier
Stap 2: Je ontvangt van ons per e-mail een bevestiging van de registratie + instructies voor het opsturen. Je betaalt zelf de kosten voor retourzending.
Stap 3: Na ontvangst van je product stuurt Brinic Toys je hiervan per e-mail een bevestiging. 
Stap 4: Na ontvangst en keuring van dit product, ruilen wij dit afhankelijk van je wens om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen maximaal 14 dagen terug.


Verkeerd of defect artikel ontvangen:
Wij willen je vragen om meteen na ontvangst je bestelling te controleren. Mocht je per ongeluk een ander artikel of defect artikel hebben ontvangen, dan verzoeken wij je vriendelijk om het zo spoedig mogelijk na ontvangst retour te sturen. Je dient hiervoor te allen tijden eerst contact met ons op te nemen. Aan deze retourzending zijn geen kosten verbonden. Om te achterhalen waarom je een ander artikel hebt ontvangen, is het belangrijk dat je dit zo duidelijk mogelijk aangeeft aan ons wat je hebt ontvangen en wat je had moeten ontvangen.